Biogyógyulás

 
 
Itt tartózkodik: Veserák
 
 
Vese, Húgyhólyag
E-mail Nyomtatás PDF

Veserák

Veserák természetes gyógymódja Veséink, kb 15 cm magas, bab alakú szervek, melyeken napi több száz alkalommal keresztülfolyik a vér. A vesék a rajtuk átáramló vérből, kiszűrik a szervezetbe bekerült salakanyagokat, melyek végül a húgyhólyagon keresztül távoznak a szervezetből.
Azzal, hogy a vesék a méregtelenítési folyamatban kulcsszerepet játszanak, a veserák kifejlődésének okai, nagyban függenek a szervezetbe bevitt méreganyagoktól. A vesén keresztül  áthaladó véráram következtében, a rákos sejteket könnyen a vérbe kerülnek, így a daganatok vérerekre való átterjedésével, a vese tumoros áttéteket hozhat létre.
A rákos betegségek kétharmada esetén, nem étrendi tényezők játszanak szerepet, például a méhnyakrák elsődleges okozója egy vírus. A vese tumorok kialakulásában azonban, a táplálkozásnak, az átlagosnál nagyobb szerepe van, legfőbb okozói az elhízás, a nehézfémsók és a dohányzás.


A veseráknak 3 fő típusát állapíthatjuk meg szövegtani szempontok szerint, így peylon-tumorok, a világossejtes veserák illetve a szarkómák. A Peylon-tumorok a vizeletet összegyűjtő és a vezetékek felé elvezető vesemedence, a peylon hárméteg anyagából kifejlődő rákos daganat. A Világossejtes vesetumor, melyet Grawitz-tumornak hív az orvostudomány, a vizeletet elvezető csövecskék illetve a vizeletet előállító mirigyek hámjából kiinduló szövetben keletkezik. A szarkómák, a mirigyeket és a csöveket körülölelő támasztó- és kötő anyagban keletkezik.
Gyerekkorbán inkább a kötőszövetes daganat alakul ki, mígy felnőtteknél a világossejtes fordul elő gyakrabban. Férfiaknál a világossejtes veserák kétszer gyakoribb, mint hölgyeknél, és az 50 év felettiek a leginkább veszélyeztetettebbek.

Banán

Banán

A veserákról értekező svéd tanulmány megállapítja, hogy az olyan gyümölcsök és zöldségek, mint a banán, a cékla vagy a répa rendszeres evésével 50-60%-kal lecsökkenthetjük a veserák kialakulásának lehetőségét. Az írás pár évvel ezelőtt, az International Journal of Cancerben jelent meg. A vizsgálatban résztvevőknél, majdnem a felére lecsökkent a veserák kialakulásának veszélye azzal, hogy heti 5-6 alkalommal ettek banánt. Az Étel mint gyógyszer címú könyv írója, Dr. Dharma Singh Khalsa, megállapítja, hogy „az a nő, aki egész életében fiatal akar maradni, egyen meg mindennap 1 banánt".

Veserák esetén tilos:

Dohányzás, rákkeltő táplálékok, mint a snackek vagy a füstölt élelmiszerek és a nehézfémsók fogyasztása, illetve a dohányzás.

Szóljon hozzá!


Biztonsági kód
Frissítés

 
 
 
 
 
 

Ajánlás: A GSM Takács Mobiltelefon webshop kiemelt kínálattal várja, kártyafüggetlen és Apple mobiltelefon készülékeket vásárolhat meg egyszerűen.

 
 

Szavazás

Ön miért szed vitaminokat?





Eredmények

Ajánlott Oldalak

Parfüm webáruház parfüm rendelés otthonról, eredeti parfüm választék több ezer illatszer, My parfüm webshop.

 

5dent Zahnklinik, Fogászat - Ahol a fogainkat kezeltetjük
Zahnarzt Ungarn 5dent